Zaległości scrapkowe!!!!

I zaległości scrapkowe !!!
Trochę się tego nazbierało ;P

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl

Te dwa powyżej są z kolejne pięknego zestawu
który stworzyłyśmy wspólnie z dziewczynami

Wiosna w ScrapLandii



Można go pobrać --> TU




Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
ramka na zdjęciu moja
reszta DitaB happy colors


Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
wszystko moje

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
lift inspirowany pracą Beauté
wszystko moje

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
wszystko moje


scraplift Charlot z Oscraps.com
wszystko moje czcionka courier new i hobo std



Wszystko moje

2 komentarzy:



anifa pisze...

wow piękna seria... domyślam się, że zdjęcia już z nowego aparatu :)

tylko_ja pisze...

trzecia od dołu mnie rozbroiła, prześliczna