Wyróżnienia !!!!

I znów mam powody do radości moje wypocinki po raz kolejny zostały wyróżnione

n


Wyzwanie tematu - widok z okna

I miejsce




zestaw days'till chrismas i Winevene
czcionka curly Joe

Wyzwanie Elementu SL - zegar


I miejsce

Photobucket
wszystko moje
czcionka elefhant

************
Wyzwanie Koloru SL - beż i bordo

I miejsce
Photobucket

pnącze Zalinka rośliny MPD_Lovely_Fall_ Arrangement,
Kospeta
zawirowanie - Damayanti_Design_I_love_you ramka tło kokardka,
zszywka- Cherry Moka by Tinette,

rozbłysk,lampa - Noshay

konik polny i liść wolp
czcionka mistral



***********


Wyzwanie Scraplifta SL
II miejsce

Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
oryginał cute Boy" - Anja.J
piórka pędzel PS by SS

reszta moja
czcionka courier new i carbon type


************


Dziękuję wszystkim za głosy na moje scrapki jestem bardzo szczęśliwa że komuś one się podobają

Kiss of love Kiss of love Kiss of love




0 komentarzy: