Powód do radości:P!!!!

Zakończył się konkurs z cyklu "Mój scraplift" - Kamelia37

I już po raz drugi czarownice zaszczyciły mnie głosami na mojego scrapka dziękuję wam serdecznie jesteście kochane...
Kiss of loveKiss of loveKiss of loveKiss of love

Oto mój scrpek który wygrał



rośliny ptaszki pień i dodle -wlop_forest
reszta moja
czcionka papyrus




Tym samym ja ogłosiłam nowy konkurs na
na mojego lifta


Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Tło – WaterLOProject
Paprotka WaterLOProject
Liść 1i 2 WaterLOProject
Liść 3 tdd-2-inmygarden
Czerwone sznureczki Maeila
Dodle brązowe by Freebie mini kit Flower arch by NatashaNaSt
Czerwone jagody by COCO& CO
Ramka z łańcuszka i kokardka Freebie Golden Celebration by MirkaK
Zszywki JPo
Kwiatek i listek pod kwiatkiem moje
realistyczne cienie zrobione według instrukcji JPo





0 komentarzy: