Do tablicy marsz!!!...

I do mnie zawitała ankieta internetowego światka...Do zabawy zaprosiła mnie ***EvA*** ... I nie pozostało mi ni innego jak odpowiedzieć haha.....

1.O jakiej porze dnia czytasz?

No cóż od kiedy Wiki jest na świecie to ciężko mi wysupłać na czas na czytanie... Czytam jak ona śpi lub w nocy...No i przed snem Wiki czytam bajki... Choć szczerze (ze wstydem) przyznaję ze scrapki mnie uzależniły i mało czasu pozostaje na czytaniehaha...

2.Gdzie czytasz?

Czytam w łóżku...

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?

W pozycji pół leżącej z kilkoma poduchami pod sobąhahahaha


4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Kryminały, książki z elementami magii, horrory, no i romansidła...

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?

"Bajkę o Roszpunce" dla Wiki, a dla siebie nie kupuje korzystam z biblioteki...

6.Co czytałaś ostatnio?

"Bajkę o Roszpunce" hahahaha

7.Co czytasz aktualnie?

"Bajkę o Roszpunce" hahahaha.. Dziś nie skończyłyśmy bo Wiki zasnęła hahahaha więc jutro skończymy hahahaha....

8.Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?

Zawsze zapamiętuje stronę...

9.
Co sądzisz o książkach do słuchania?


Oj nie mogłabym się skupić i tym samym nie wciągnęła by mnie akcja zresztą słowo mówione inaczej działa na wyobraźnię niż słowo pisane...

10. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Nie dla mnie... brak zapachu papieru hahahaha....

Teraz do tablicy wywołuje ajec i basie.sz .....

0 komentarzy: