Zaległości :)

Mam troszkę zaległości więc wszystko uzupełniam


tło niebieskie moje
reszta-by alexa b.
czcionka- windsong


inspiracja- ***EvA***
tło i papier użyty do wykonania dodatków- zestaw claudi_mangotango_pp
kokardka z agrafką- KW_pinribbon
czcionki- Hurricane,Courier new,Coper,Scriptina,Wide latin,Mom's typewriter,JaneAusten

i jeszcze wordart mi wyszedł taki

czcionki- Hurricane,Courier new,Coper,Scriptina,Wide latin,Mom's typewriter,JaneAusten
tło- zestaw claudi_mangotango_pp


wszystko moje

Wyzwanie mapki sierpień

na podstawie mapki-akizo_template01_8inch kopia
tło- dcorbitt_dontbeshy
sucha trawa, kwiatek -JPo
przeźroczysta ramka i dwa papiery moje





2 komentarzy:



jolagg pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
jolagg pisze...

Dominika........scrapy robisz rewelacyjne!!