Realistyczne cienie

ćwiczę sobie realistyczne cienie

Wyzwanie koloru SL

Oset, suche trawy i kłosy JPo
motyl i kwiatek - zestaw "Turquoise Margarita Cocktail"
tło ramka moje
czcionka- Bickham Script pro
realistyczne cienie zrobione według instrukcji JPo




Tło – WaterLOProject
Paprotka WaterLOProject
Liść 1i 2 WaterLOProject
Liść 3 tdd-2-inmygarden
Czerwone sznureczki Maeila
Dodle brązowe by Freebie mini kit Flower arch by NatashaNaSt
Czerwone jagody by COCO& CO
Ramka z łańcuszka i kokardka Freebie Golden Celebration by MirkaK
Zszywki JPo
Kwiatek i listek pod kwiatkiem moje
realistyczne cienie zrobione według instrukcji JPo



bluszczyk JPo
realistyczne cienie zrobione według instrukcji JPo
reszta moja
czcionka Eras light

Chciałam podziękować Joasi (JPo) za wszystkie udzielone mi rady i wskazówki...
Jesteś naprawdę kochana Joasiu...
. :arrow: :arrow:

0 komentarzy: