Coś nowego :)....

Ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu ale udało mi sie wyskrobać takie trzy Smile
Dwa zielone do wyboru do koloru Smile
Na ostro Smile



tło ;tasiemka;ramka ;deseczka ;kwiatki;bluszczyk;światełka;kręcona trawka - moje
pozostałe listki-spring vol.II by Aprilmouse
dmuchawiec i trawa-AHSummerfield
do poprzedniego opisu dodaje że pyłek wykonałam zgodnie z instrukcją Catrin Smile

A teraz wiki W pełnej okazałości... w ogóle nie jestem do niego przekonana nie mam pomysłu na to zdjęcie Sad
Darmowy hosting zdj�� FotHost.pl
wszystko moje

A tu takie cosik też zero przekonania wydaje mi się jakiś nie skończony Sad
Darmowy hosting zdj�� FotHost.pl
tło podpatrzone w necie ale robiłam sama niestety autora orginalnego tła nie znam Sad(to jakaś tekstura)
motylki- Happy_birthday(Choukette)
reszta moja

przepraszam ale dopiero teraz zauważyłam że zapomniałam w opisie o skrzydełkach

!!!!!!!!!!!!!!!!
uzupełnienie do opisu
skrzydełka- fantasy-křídla
!!!!!!!!!!!!!!!!

0 komentarzy: