Nasz początek


Zaczynam opowieść od początku oczywiście są to tylko jej fragmenty i będę ja systematycznie uzupełniać


Po prostu miłość
szew-Redju
wisiorek-nie pamietam
skrzydła-křídla
reszta moja

Z burzuszkiem:)
tło zeszyt ramka moje

bocian grzechotka-JPT_NB
guzik-RR_FF
szpilka-RR_FF






Natomiast do tych projektów

materiały i inspiracje są tu




Te projekty wykonane są w styczniu tego roku....


A tak w ogóle to może coś o mnie już wiecie, że mam 26 lat
i mam na imię Dominika
Tam na zdjęciach wyżej ten facet to mój mąż
ma na imię Tomek i niezły z niego przystojniak:).
jesteśmy już prawie 2 lata po ślubie.

Uuuuuffff kiedy to zleciało nawet nie wiem zanim sie obejrzę już będę babcią.

Naszą największą miłością jest nasza 10 miesięczna córeczka Wiktoria.

To jest ona sami powiedzcie czyż
nie jest słodka




























Dobra na dziś kończę bo jutro będę chodzić ja ząbi,
a mamy z Wiki dużo planów towarzyskich:)













1 komentarzy:



Anonimowy pisze...

ladnie ładnie... miło sie ogląda:) mS