Dzień Mamy!!!!


Dziś a w zasadzie już prawie wczoraj:)
Dzień Mamy
dla wszystkich mam najlepsze
życzenia
A tu Wiersz dla wszystkich mam świata


Gdy mówisz MAMO niech w twoim głosie brzmi miłość i wdzięczność.
Gdy mówisz MAMO
poruszasz strunę cudownego dźwięku.
W tym słowie się mieści
twój płacz
gdy na świat przybyłeś twój uśmiech gdy do piersi się tuliłeś.
To ta jedyna
co ci życie dała te najdroższe ręce
które cię tuliły
to ta jedyna która nie zdradzała i ręce co nie odmówiły.
Matka -
Mama - Mateńka to słońce - gwiazda - jutrzenka.
To słowo święte wzywasz je w potrzebie i magiczne jak talizman cenny.
W tym słowie
twego serca bicie bo MATKA - znaczy - życie.
wiersz Zofii Kobyłeckiej
z tomiku " Pamiętam mamo"

Ja dla swojej mamy wygrałam dziś w konkursie kosmetyki bardzo się ciesze:),
a mówię wam jak cieszy sie moja mama.




Ostatnio nie mam czasu na nic maiłam zrobić fajny freebies na Dzień Mamy ale niestety się nie wyrobiłam bo mojej córeczce ząbki idą i wymaga teraz ode mnie całej mojej uwagi...
Mamy już trzy ząbki i nawet umiemy nimi zgrzytać:)

Tu kilka prac zrobionych w pospiechu
takie tam byle co:p
Mam nadzieje że na dzień dziecka uda mi sie skończyć coś specjalnego dla was:)


Projekt fiolet mojego autorstwa tylko wisiorek nie jest mój ale niestety nie pamiętam skąd go mam

zielony z tatą inspiracja materiały

KLIKNIJ TU







Tu moja córcia pierwszy raz na czworakach:)
Ten porjekcik jet mój

0 komentarzy: