Zapomniałam się pochwalić, że moja kochana córeczka została wybrana na buźkę miesiąca

KLIKNIJ I ZOBACZ


Oprócz tego że zobaczycie Wiktorię to mamusie możecie to na tej stornie znaleść dużo fajnych konkursów ...

A skoro już przy konkursach jesteśmy to teraz Nestle też fajny konkurs ma dla mam i dzieciaków super nagrody i świetna zabawa

Tu możecie zagłosować na moją Wikunię
podaje linki przy okazji rejestracji wstawić zdjęcia swoich bobasów prześlijcie mi linki to zagłosuje na wasze maleństwa

Tu możecie sie zarejestrować

Linki Wiki

Kliknij i zagłosuj Kliknij i zagłosuj Kliknij i zagłosuj



A tutaj, aby nie dyskryminować pozostałych czyli tych którzy nie są mamusiami małych bobasów podaje link do stronki gdzie każdy znajdzie jakiś konkurs dla siebie

Kliknij

Życzę wszystkim miłej zabawy i wielkich wygranych


0 komentarzy: